Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 4

with one comment

Nimic interesant, doar caldura de afara si  conflictele  intersociale pe care  niste indivizii le cauzeaza  imi  provoaca  o sila  pt aceasta zi de miercuri. Am venit inapoi din Franta si acum trebuie sa ma adaptez mediului care imi dezvolta o anumita frustrare doar prin simplu fapt ca traiesc in aceasta  minunata  tara  Romania.  In loc  ca ochii mei sa  vada  orasul Oradea, ei inca ma poarta printr-o reverie placuta pe strazile orasului Montpellier. Acuma parca a-si manca ceva da nustiu ce. Nasol stiu,fiecare din noi ar manca cateceva asa ca eu nu aduc nimic nou decat o mare plictiseala peste noi toti. Pentru astazi cred ca e destul. Aveti putintica rabdare, au mai ramas doar 3 zile. Pentru  greselile de zi cu zi va rog sa ma contactati.

Written by scafandrul

Mai 14, 2008 la 2:00 pm

Publicat în in cautarea domeniului

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Criminalule, trebuie sa mori intr-o zi…nu ti rusine?
    Asa inveti tu acasa sa vb asa urat?

    Florin Demian

    Mai 14, 2008 at 10:30 pm


Lasă un răspuns

