Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Sebastien Tellier – La Ritournelle

with 3 comments


Si daca tot suntem la capitolul Franta, astazi vi-l prezint pe cantaretul, compozitorul si multi-instrumentalistul francez Sébastien Tellier. Primul sau album L’incroyable Vérité a fost lansat in 2001. El si-a instruit ascultatorii sa asculte albumul doar la lumina lumanarii. Cel de-al 2-lea album Politics a aparut in 2005 iar ultimul album Sexuality a fost scos pe piata anul acesta. Cea mai proeminenta piesa dupa ultimul album este „La Ritournelle”. Mai trebuie stiut ca Tellier va reprezenta Franta la Eurovision cu piesa „Divine” pe data de 24 mai. Prea multa vorbarie,hai sa ascultam.

Written by scafandrul

Mai 14, 2008 la 2:34 pm

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut Alex, observ ca te-ai facut mare. Ma bucur sa stiu ca am fost unul din metorii tai.
    Oricum ce sa iti spun, ai gusturi in materie de muzica, dar la femei stai prost, serios!

    Nicu Florea

    Mai 14, 2008 at 10:33 pm

  2. SA nu zici ca ii Nicu Florea in persoana aici pe blog la tine?
    e o gluma nu?

    Camitza

    Mai 14, 2008 at 10:34 pm

  3. Domnule sincer va vorbesc, aveti talent la scris si gusturi interesante in materie de muzica.
    Am sa revin si sa am sa va ascult. La recomandara expertului, am sa va citesc si am sa va ascult muzica numai noaptea, caci numai odata cu noaptea se lasa si magia peste inimile tremurande ale oamenilor…or ceea ce dumneavoastra infapuiti se cheama alchimie!

    Adrian

    Mai 15, 2008 at 11:43 pm


Lasă un răspuns

