Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 5

with 2 comments

A trecut ceva timp de la ultimul post. Dupa cum poate stiti am fost plecat ceva vreme in Franta mai exact in sudul Frantei in orasul Montpellier. Acum am revenit, astazi nu va zic prea multe doar atat am vrut sa va aduc la cunostinta ca am revenit in lumea virtuala si sunt aici sa va plictisesc din nou. Acelai scafandru care se scufunda prin greseli  gramaticale si lipsa de exprimare.

Written by scafandrul

Mai 13, 2008 la 10:45 am

Publicat în in cautarea domeniului

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. SAlut, bine ai revenit. Citindu-te imi dau seama cat is de prost!

    Adi Gherman

    Mai 14, 2008 at 10:31 pm

  2. Subscriu la ce o zis Adi Gherman!

    Astefanoiei

    Mai 14, 2008 at 10:31 pm


Lasă un răspuns

