Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 6

with one comment

Vinerea mare. Vreme perfecta. Astazi Domnul Isus a fost judecat si si rastignit. Pana la urma mi-am luat bilet de autocar dus-intors asa ca voi face o pauza cateva zile si voi continua sa va aburesc din Franta. Va doresc un paste in care sa va gasiti sau sa va regasiti idenditatea spirituala, existentiala si sentimentala. Iar daca nu va intereseaza deloc ideea nici o problema, poate si pe langa mine vor trece aceste evenimente fara sa aiba nici un efect in viata mea. Inca o chestie nu mancati multe oua! Paste fericit!

Written by scafandrul

Aprilie 25, 2008 la 2:16 pm

Publicat în in cautarea domeniului

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. deja demult trebuia sa fii epilat :))

    domnul.jâ

    Mai 2, 2008 at 7:26 pm


Lasă un răspuns

