Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 7

with 2 comments

Joia mare. Intr-o zi de joi, aproximativ acu’ 2000 de ani  Domnul Isus  a cinat impreuna cu uceniici sai  pentru ultima data. Ar fi multe de zis si de  comentat pe aceasta tema dar eu unul nu imi permit si nici nu sunt in stare. Asa ca raman in continuare la angoasele si frustrarile  mele de fiecare zi.  Vreau sa plec saptamana viitoare in  Franta  sa imi vizitez un prieten  si numa  nu gasesc bilet low-cost pentru  un zobr pana in orasul Montpellier doar bilete normale la preturi de peste 500 de euro. Pana la urma cred ca voi alege sa calatoresc cu autocarul. MI se face somn. Vreau sa mananc ceva dulce. Vremea de afara-i perfecta pentru a comite o greseala intentionat sau fara voia nimanui.

Written by scafandrul

Aprilie 24, 2008 la 2:17 pm

Publicat în in cautarea domeniului

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nasol ma io zic sa mai incerci la agentii ca tre sa gasesti ceva…. hai pan la magazin,sa luam ceva dulce ca si io vreau

    monsieur brooks

    Aprilie 24, 2008 at 2:56 pm

  2. Numa 1 comentariu ai reusit sa storci?

    candid

    Aprilie 24, 2008 at 10:00 pm


Lasă un răspuns

