Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Incubus – I wish you were here

with 4 comments

Am ajuns si ascest moment. Incubus este trupa mea preferata. Prima data i-am auzit la televizor prin a 7-a, era o varianta live a pisesi Nice to know you. Abia mai tarziu am reusit sa fac rost de vreo 2 albume de la ei, neavand pe atunci acces la internet. Incubus a avut un mare efect asupra mea. Baieti m-au influentat in mai multe chestii din viata dar cel mai mult in directia muzicii. Chiar daca la inceput am luat muzica lor de la prieteni dupa marele Dc++ mai apoi am reusit sa imi imbogatesc biblioteca muzicala cu toate cd-urile lor in varianta originala, incepand de la primul album pana la ultimul inculusiv cele 2 dvd-uri. „Wish you were here” a fost primul single extras dupa albumul „Morning View” aparut in 2002, acesta fiind ultimul album unde basarul Dirk Lance isi face simtita prezenta,dar mai apoi in finalul turneului de promovare a-l albumului Dirk va parasi trupa. Nu stiu daca aceast clip se potriveste cu tot ce se intampla astazi 23 martie 2008 in Oradea dar totusi merita vazut, cine stie ce stari de bine sau de rau va poate provoca.

Written by scafandrul

Aprilie 23, 2008 la 3:52 pm

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cand aud piesa asta tot cred ca imi suna telefonul :)) … ah incubus … iti doresc tot norocul din lume sa ajungi la concert la ei … merita alex .. merita !

    domnul.jâ

    Aprilie 23, 2008 at 4:00 pm

  2. pe cd nu’s nici jumate asa buni ca live

    blabla

    Aprilie 23, 2008 at 6:41 pm

  3. ha.si eu ca tot la fel.sfaristul clasei a 6a.
    oricum dirk avea stilul lui mai spre funk, care chiar imi place ,dar nici ben basistul actual nu mi se pare rau. Cu siguranta e un alt mod de-a privi si de a aborda muzica . cred ca asta si cautau restul trupei.chiar n-am idee:)

    horatiu

    Mai 11, 2008 at 5:59 pm

  4. a.si merg sa-i vad in austria la nova rock. pt tine nu e chiar departe, mai ales ca esti din oradea.Poate ne vedem pe acolo

    horatiu

    Mai 11, 2008 at 6:01 pm


Lasă un răspuns

