Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 11

with 5 comments

Vineri. N-am chef de nimic, mi-e somn. Am fost la nustiu ce cantina,cam nasoala mancarea da marele Candid o tine sus si tare ca el numa acolo mananca. Imi place vremea, nu-i de stat in casa. N-am nimic de zis. Sper ca astazi nu ati intrat sa cititi nimic. Nu va urez nimic pt weekend. Fiecare cu farfuria lui. Adios!

Written by scafandrul

Aprilie 18, 2008 la 2:02 pm

Publicat în in cautarea domeniului

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. oh si azi speram ca ascult ceva coma 🙂

    drumuz1k

    Aprilie 18, 2008 at 9:35 pm

  2. ah nimic nou sub soare ! … vreau coma

    domnul.jâ

    Aprilie 18, 2008 at 11:54 pm

  3. cantina de la gara mai functioneaza?:P

    raul

    Aprilie 20, 2008 at 11:26 pm

  4. farfuria antidepresiva

    alecsa

    Aprilie 20, 2008 at 11:39 pm

  5. Nea’ Scafandru’ matale zici ca n-o fo buna mancarea, sau locatia o fo nasoala?

    Credeam ca iti plac chestiile underground, chestiile pe sub mana!
    Plus ca ai avut ocazia sa interactionezi cu fete tinere, frumoase, dar a…

    candid

    Aprilie 22, 2008 at 11:31 am


Lasă un răspuns

