Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 12

with 5 comments

Astazi era sa pierd procesu verbal, bun inceput. Inca nu am gasit firma de asigurari „Asitrans”, nasol. Oricum nu imi fac inca nici o grija pt ca am la dispozitie inca vreo 29 de zile, timp in care pot sa imi duc masina la service. Foarte frumos afara in aceasta dupamasa nici cald nici frig, poate umpic vantul te face sa iti mai pui pe tine un plover ceva. Dupa cum vedeti au mai ramas 12 zile si banuiesc ca toti cititorii abia asteapta sa ma vada „curat”. Astazi e joi ce ar fi de facut joi? Eu unu ar trebui sa gasesc agentia aia tampita. Moartea ne pandeste la colt, fiti cu ochii in 5! Va rog sa ma contactati daca ati gasit greselile, care sunt multe!

Written by scafandrul

Aprilie 17, 2008 la 3:25 pm

Publicat în in cautarea domeniului

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „poate umpic vantul” te las pe tine sa ghicesti:))
    ghici ciuperca ce-i

    alecsa

    Aprilie 17, 2008 at 11:57 pm

  2. barza

    scafandrul

    Aprilie 18, 2008 at 10:31 am

  3. @alecsa
    vantul se scrie cu v mare ca ii nume de om?

    monsieur brooks

    Aprilie 18, 2008 at 12:10 pm

  4. PU-lover,

    raul

    Aprilie 20, 2008 at 11:24 pm

  5. @monsieur brooks
    rezilvam asta in privat:))

    alecsa

    Aprilie 20, 2008 at 11:41 pm


Lasă un răspuns

