Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 13

with 9 comments

Astazi ar trebui sa fie o zi cu ghinion. Pt mine ghinionul a venit mai devreme adica ieri mai exact in jurul orei 17:30 cand mi-am gasit masina lovita in parcare. Pe langa faptul ca masina este din 92′ si ii toata coapta mai trebe executata in parcare. Nu-i foarte grav avariata doar ca aripa si usa din drapta is umpic sparte. Binenteles o doamna care conducea un volvo s 40 din 2005 a dat cu spatele si nu m-a vazut. Sper ca am folosit limbajul de stiri, stiti cum este nu vreau sa imi dezamagesc cititorii (nustiu daca a-si putea mai tare). Acum mananc un baton de vanilie si ma gandesc  unde trebuie sa caut sucursala Asitrans. Cei mai nasol ca vremea asta urata imi rupe genunchii de durere. Ieri am fost la un pas de moarte, cred.

Written by scafandrul

Aprilie 16, 2008 la 2:15 pm

Publicat în in cautarea domeniului

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ii ok treaba cu genunchii..nu am luat numa vreo 40 de peniciline injectabile pt reumatism si inca ceva fel de injectii da nu mai tin minte numele:)) inca am probleme la incheieturi odata cu schimbarea vremii cred ca o ramas in mine pt totdeauna:))
    si nu uita doamna respectiva a fost o draguta isi „testa masina”……si cunoaste persoane „mari” ca si P.D „un om f bun”:)))

    monsieur brooks

    Aprilie 16, 2008 at 2:26 pm

  2. da ma ii zice moldamin.iar pd respect 4 life

    scafandrul

    Aprilie 16, 2008 at 2:30 pm

  3. moldamin da…..alai…..pd for me is like master yoda for skywalker

    monsieur brooks

    Aprilie 16, 2008 at 2:35 pm

  4. for me it’s just some gay koreean ping pong master

    scafandrul

    Aprilie 16, 2008 at 2:38 pm

  5. http://www.angryasianman.com/images/angry/ballsoffury_jameshong.jpg -koreanu gay
    http://static.flickr.com/82/236915448_7a5946922e.jpg -master yoda
    daca te uiti atent seamana astia 2 intre ei si mai ales pd pe ei doi:)))

    monsieur brooks

    Aprilie 16, 2008 at 2:51 pm

  6. Imi place cum se sincronizeaza viata ta amoroasa cu vremea de afara!
    Trebuie sa fii tare mare mistic sa iti potrivesti sufletul tau cu cel al lumii! Eu merg la plaja, nu mai stau pe aici…am sa-l contemplez pe marele „D.P.”

    SI pentru ca tot veni vorba de subtilitati si aluzii, am si eu admiratori mei secreti, carora le doresc, tot in secret, sa cunoasca minunea detasarii de sine, a contopirii in celalat…

    Nasol, nu asta le doresc, desigur ca n-am dorinte mai mari de atat, atat fiind tot atat cat era si in zile mai bune. SI ca sa nu mai fac pe desteptul, prost fiind, ma retrag incetut si intrebator, or scafadrul ii tris ori lumea ii trista, care sa fie adevarul absolut, arta ori viata, care pe care?

    Poate e o intrebare dificila pt cei mai multi dintre noi, dar pt D P e floare la ureche. Ma astept la un raspuns din partea domnului D P, care sa depaseasca sferele intelegerii noastre, un raspuns sublim, care transcende dincolo de sita ratiunii si care ajunge direct acolo, la inima, unde ajung marile adevaruri!

    Dar daca nu raspunde D P, macar jr. D P sa isi faca cvartet, poate ca asta o sa il ajute sa isi consolideze imaginea de sine,care in fata multora este rotunda si deplina ca luna de pe cer, ca comparatia cu soarele este mult prea epuizata, daca nu epuizanta!

    Ma retrag, cortina cade, rafale de vant…

    semnat, P D

    candid

    Aprilie 16, 2008 at 3:13 pm

  7. cred ca ios in plus, ma trezesc pe taramuri necunoscute mie insa am convingerea ca dinu patriciu mar pute ajuta stie generalul cu lexus de aseara de ce…..

    monsieur brooks

    Aprilie 16, 2008 at 3:26 pm

  8. noi suntem ultiam generatie

    scafandrul

    Aprilie 16, 2008 at 3:27 pm

  9. „daca AS putea mai tare” si multe altele..

    alecsa

    Aprilie 17, 2008 at 12:23 am


Lasă un răspuns

