Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 14

with 5 comments

Daca inca sunteti in viata inseamna ca inca nu ati murit! Ieri in pauza de masa mi-am uitat splendidul meu telefon in Mc Donald’s. Binenteles ca nu i-am simtit lipsa pana in momentul in care mi-am dat seama ca nu il am la mine. Normal ca l-am gasit exact acolo unde l-am uitat dupa aproximativ 5 ore, cine ar fura un gunoi? Inspre seara cand am ajuns acasa, am intrat in curte si am ramas surprins pentru ca nu l-am auzit pe bobi. Nici o miscare,nimic. Am ajuns in dreptul lui si statea intepenit ca o stana de piatra fara nici o reactie. L-am tot strigat pe nume, l-am tras de urechi,nimic,mort. Am intrat putin in panica asa ca am fugit repede dupa fratimiu. Pana sa ajung la usa, animalul s-a trezit si a inceput sa latre. Am fost pacalit de bobi. Inca sunt bolnav, exact ca si vremea de dincolo de aceste geamuri mari de sticla. Forta sa fie cu voi si sa va insoteasca pe tot parcursul aceste-i zile.

Written by scafandrul

Aprilie 15, 2008 la 12:24 pm

Publicat în in cautarea domeniului

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)))prea multi inca in prima propozitie=)))

    monsieur brooks

    Aprilie 15, 2008 at 12:36 pm

  2. las-o ca merge asa

    scafandrul

    Aprilie 15, 2008 at 12:46 pm

  3. tu de forta ai fost insotit?

    Miss Kolmogorov-Smirnov

    Aprilie 15, 2008 at 10:56 pm

  4. nu, forta il insotea pe bobi, si era generata de telefonu magic

    dana

    Aprilie 16, 2008 at 8:00 pm

  5. ce geamuri mari ma?

    raul

    Aprilie 20, 2008 at 11:21 pm


Lasă un răspuns

