Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 15

leave a comment »

Poate va-ti intrebat ce s-a intamplat cu scafandrul. Va spun eu: nimic! Iar daca nu va-ti intrebat nici o problema. Am lipsit cateva zile din cauza unei raceli plus ca in weekend am fost la Sibiu dar nustiu dupa ce. Dupa cum vedeti suntem la jumatatea maratonului. Au mai ramas 15 zile. Minunat. Afara soarele ne mangaie fetele. Bucurati-va de aceasta ziua, cine stie maine s-ar putea sa muriti!

Written by scafandrul

Aprilie 14, 2008 la 12:55 pm

Publicat în in cautarea domeniului

Lasă un răspuns

