Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 18

with 7 comments

Miercuri. Afara este cam innorat dar  foarte placut. Ma paste o raceala. Stau aici langa marele Candid si incerc sa il enervez dar este de un calm nemaintalnit. Dupa cum bine stiti ieri m-am vopsit  blond. Reactiile au fost pe masura. Am fost in stare sa ma apar   pentru ca de multa vreme m-am pregatit si antrenat pentru acest moment. De fapt nustiu care a fost momentul. Cred ca a trecut  mult timp de la acel moment si acum realizez ca  nesfarsitele ore de antrenamete nu isi aveau rostul. Sper din tot sufletul sa gasiti cat mai multe greseli gramaticale. 30dezile.ro de greseli gramaticale si exprimare nasoala.

Written by scafandrul

Aprilie 9, 2008 la 1:08 pm

Publicat în in cautarea domeniului

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu nu mai indrasnesc sa vb pe blogul tau, ca e al tau, asa sustin prietenii tai, asa ca nu mai zic nimic…
    Sper sa fii fericit, numai tu singur in imensitatea asta a netului.

    Haha, amu am si citit, de citit se poate? vai de mine, si cat te-ai antrenat!

    candid

    Aprilie 9, 2008 at 1:42 pm

  2. rau mai esti candidule

    scafandrul

    Aprilie 9, 2008 at 1:48 pm

  3. @candid
    :))vorbeste ma unde vrei ,atata timp cat vrei sa o faci, lasai tu pe prietenii lui ca nu stiu ei cei ala blog…..ba rele is gumele astea:))
    @scafandrul
    iti sta bine blond ma sau alb:))reactia mea de ieri o fost exagerata sunt un nesimtit:))

    monsieur brooks

    Aprilie 9, 2008 at 2:24 pm

  4. Si ca sa fiu si ma dramatic, porpun sa ma scoti din Bllogroll ca nu mai vreau, nu mai rezist!
    E prea mult stres pentru mine…

    Mr. Brooks, nu de tine ziceam …vb de oamenii de pe strada care ma opresc zilnic si ma intreaba de viata Scafandrului. De ce ii Scafandurl asa de suparat, cand D-zeu a fost atat de bun cu el, i-a dat o fata asa de nordica, un talent atat de invidiat, un blog asa de interesant!

    Nu mai rezist, va rog sa nu ma mai intrebati, eu nu stiu, si nu stiu, dar am un numar de telefon la care puteti suna si afla mai multe:
    0746750858 va atentionez nu este numarul prorocului Ilie, e numarul sefului meu!
    Actionati baieti!

    candid

    Aprilie 10, 2008 at 12:12 am

  5. superdrama lui candid:))

    alecsa

    Aprilie 10, 2008 at 3:20 pm

  6. Alecsa, nu mai zi la nimeni 🙂

    candid

    Aprilie 10, 2008 at 11:35 pm

  7. smechere

    alecsa

    Aprilie 13, 2008 at 8:29 pm


Lasă un răspuns

