Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Korean drummer takes the show

with 9 comments

Trebuie sa ne deschidem orizonturile culturale si sa spargem barierele Europei. Urmariti cu atentie tobosarul!

Written by scafandrul

Aprilie 9, 2008 la 3:03 pm

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ai de mine, apoi vezi ce inseamna sa traiesti muzica?
    Mi-a placut combinatia, tobosar-drijor-korean-sentimentalist-afectat si cobza dezacordata a mexicanului fac ciorba buna!

    candid

    Aprilie 10, 2008 at 6:46 pm

  2. mr brooks: mai bine eram numa barbati si ne inmulteam prin oua care se creau mancand cocos

    =))

    reborn2603

    Aprilie 14, 2008 at 11:07 am

  3. ba reborn sa explic procesu la care ma gandesc?

    monsieur brooks

    Aprilie 14, 2008 at 12:13 pm

  4. da mr brooks, te rog sa explici.

    reborn2603

    Aprilie 14, 2008 at 12:25 pm

  5. aveti grija domnule brooks, cuvintele dumneavoastra ar fi bine sa fie masurate cu inteligenta

    scafandrul

    Aprilie 14, 2008 at 12:26 pm

  6. Choose your next words wisely, Persian…

    reborn2603

    Aprilie 14, 2008 at 12:31 pm

  7. dupa cum un prieten imi zicea ieri intr-un moment de nebunie sau genialitate te las pe tine sa hotarasti asta….tu fiind prietenu:)))femeile mai bine nu ar exista….am analizat situatia respectiva si tiam zis cuvintele tale de mai sus( „mai bine eram numa barbati si ne inmulteam prin oua care se creau mancand cocos”)…si am ajuns la concluzia ca tu iti doresti sa exista doar partea masculina…..nu am analizat toti factorii care tear putea face sa crezi asta insa am facut un efort de imaginatie si am explicat procesu de inmultire pt ca nu vroiam sa creez o lume neheterosexuala….astfel barbatii fac oua ca si gainile iar oule in barbati se creaza dupa ce barbatii mananca la masa de dim un cocos…

    monsieur brooks

    Aprilie 14, 2008 at 12:34 pm

  8. – ?!?! This is madness!
    – Madness? THIS IS SPARTA!
    – Wait, wait a second, what are we fighting for? 😕

    reborn2603

    Aprilie 14, 2008 at 12:46 pm

  9. headbanger

    adam

    Iunie 16, 2008 at 5:18 pm


Lasă un răspuns

