Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Does It Offend You, Yeah? – We Are Rockstars

with 3 comments

Ca sa fiu in ton cu starea mea spirituala, am ales pentru astazi „Does It Offend You, Yeah?”. Baietii sunt din Anglia mai exact din orasul Reading. Stilul lor muzical este adeseori comparat cu stilul celor de la Daft Punk, Justice sau Digitalism. Primul lor album a fost lansat in 2008.

Written by scafandrul

Aprilie 8, 2008 la 2:04 pm

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. TI-am ascultat azi dimineata piesa, tu erai plecat bineanteles. Muzica asta ta m-a indus intr-un fel de transa…
    Ma gandeam ca muzica are forta asta de ati manipula starea de spirit. Stiu ca s-au scris multe chestii despre muzica interesante, iar experientele mele par banale in comparatie cu a altora. Dar stric la experienta sinelui, valoare are pentru individ numai ce descopera prin sine si intru-sine, aproape zilnic redescopar, ba o muzica, ba o strada, o cladire, un personaj, o cale…azi am descoperit un bit gratie celui care se preteaza adancimilor 🙂

    Din ciclul: „efuziuni de adolescent”.

    miriste

    Aprilie 9, 2008 at 8:19 am

  2. asociati si cu simian mobile disco si cu multi multi altii.totusi.super misto:D

    alecsa

    Aprilie 9, 2008 at 8:34 pm

  3. nush de ce inceputu, mai ales primu minut, mo facut sa ma gandesc la love island

    dana

    Aprilie 13, 2008 at 1:24 pm


Lasă un răspuns

