Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 20

with 6 comments

Am inceput o noua saptamana. O saptamana in care asteptam multe greseli gramaticale si exprimare ca la stirile Pro Tv.

Vineri seara am ajuns devreme in Joy. Afara picura marunt iar atmosfera din local era destul de plictisita. Pe la 01:15 a venit timpul lui REPLICATOR la mixaj. Spiritele s-au aprins iar trupurile tinerilor au inceput sa se miste in ritmuri de Darko Stepic. Trebuie stiut ca REPLICATOR este oradean si ca reprezina Romania la Darko Stepic. Am ajuns acasa in jurul orei 04:00 fiind satul si plictisit. Sambata am fost pentru prima data la paintball. N-am reusit sa omor pe nimeni in schimb am incasat cateva bile cu vopsea. Duminica am dormit toata ziua iar inspre seara am fost la cinema sa vad The Bank Job. Acum sunt aici sa va plictisesc impreuna cu prietenii mei vantul si soarele.

Written by scafandrul

Aprilie 7, 2008 la 11:29 am

Publicat în in cautarea domeniului

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asa deci, ratezi tinta, te defineste ori ba?

    miriste

    Aprilie 7, 2008 at 11:39 am

  2. Mai miriste,fara tine sunt precum calculatorul fara internet

    scafandrul

    Aprilie 7, 2008 at 11:41 am

  3. prietenii tai vantul si soarele..:)) ce preferi: soare, soare si vant, vant si ploaie sau soare si ploaie?

    dana

    Aprilie 7, 2008 at 3:08 pm

  4. Cred ca prefera miristea si soarele 😛

    papuravoda

    Aprilie 7, 2008 at 4:18 pm

  5. Mai degraba prefera soarele si apa… ca sa isi poata profesa meseria de scafandru 😉

    liviu

    Aprilie 7, 2008 at 8:51 pm

  6. tot sa vizitezi

    raul

    Aprilie 7, 2008 at 10:07 pm


Lasă un răspuns

