Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 22

with 11 comments

   M-am trezit cu o atitudine pozitiva. De dimineata am  fost pana la facultate. Am intrat in sala de curs si am realizat ca sunt singurul baiat. Ora de cor a fost cam plictisitoare dar s-a dovedit a fi constructiva. Sunt foarte bine dispus datorita soarelui care si-a facut din nou simtita prezenta. Astept sa vad cata vreme nu isi va mai ascunde fata de noi.  Aseara am fost martor la un accident rezultat datorita neatentiei unei femei care conducea un Audi tt. Gagica a intrat frontal intr-un taximetrist care conducea un Logan. In fine accidentul nu s-a soldat cu victime dar masinile au fost grav avariate. Inca un semnal de alarma pentru viitoarele soferite.   30dezile.ro

Written by scafandrul

Aprilie 3, 2008 la 1:44 pm

Publicat în in cautarea domeniului

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. si marlboro filter plus.la volan

    alecsa

    Aprilie 3, 2008 at 1:48 pm

  2. am un prieten care opreste si cand are prioritate, ca sa nu i se itample astfel de accidente stupide cu soferi de duminica in masini puternice
    io imi bag picioru’ sa vad care are tupeul sa intre in mine cand sunt la volan, la Volvo
    si vremea, e mincinoasa,stai linistit :p
    iar despre facultate, la mine in an, vad baietii doar la examene :)))

    vezicanu.ro

    ratiu

    Aprilie 3, 2008 at 1:57 pm

  3. sa stii ca tt-ul a fost mai distrus decat logan-ul, imi place vezicanu.ro

    scafandrul

    Aprilie 3, 2008 at 2:05 pm

  4. volvo, masina masacru!:))

    alecsa

    Aprilie 3, 2008 at 2:22 pm

  5. unde o fost accidentu respectiv…???ca toata lumea stie de un accident intre un TT si un taxi in cantermir da acolo erau soferi amandoi…..plus taximetristu o fost de vina…

    monsieur brooks

    Aprilie 3, 2008 at 2:40 pm

  6. nu ma femeie o fost ma la tt

    scafandrul

    Aprilie 3, 2008 at 2:42 pm

  7. monsieur brooks

    Aprilie 3, 2008 at 2:51 pm

  8. monsieur brooks, ai citit comment-urile de pe link =))

    ratiu

    Aprilie 3, 2008 at 2:58 pm

  9. Ce ca lumea frazezi! Zici ca ai invatat limba romana la stirile de la Pro TV. Ceva originalitate in exprimare nu servesti?

    gadjodillo

    Aprilie 4, 2008 at 1:18 am

  10. banal cat mai normal si daca se poate deloc original,cam asta-i ideea mea

    scafandrul

    Aprilie 4, 2008 at 10:34 am

  11. a, pai daca o ridici la rang de filosofie, atunci jos palaria! iti iese de minune:D

    gadjodillo

    Aprilie 4, 2008 at 11:04 am


Lasă un răspuns

