Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 23

with 14 comments

Soarele se ascunde tot mai tare. Am fost prin oras impreuna cu marele Candid si pot sa va zic ca nu-i de iesit afara. Astazi ar fi indicat sa stati tolaniti in pat, sa ascultati muzica si sa va uitati la filme pana seara tarziu. Apropo de filme, aseara am fost la cinema si am vizionat „Saw 4”. A fost mai putin infricosator, comparativ cu primele 3 parti din seria „Saw”. Daca nu ati vazut „Saw 4” si vreti sa il vedeti, astazi este miercuri, ziua in care  la Hollywood multiplex Oradea biletul redus la jumatate.

M-am cam saturat sa sa caut nume pentru domeniu. Imi place 30dezile.ro dar vreau sa ma tin de cuvant asa ca astept sa se scurga zilele care au mai ramas. Cine stie cate chestii interesante se pot intampla si cate idei pot aparea in 23 de zile.

Written by scafandrul

Aprilie 2, 2008 la 1:56 pm

Publicat în in cautarea domeniului

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „things aren’t sequential” si „time is an illusion”,stii cui ii apartin aceste cuvinte?

    monsieur brooks

    Aprilie 2, 2008 at 2:05 pm

  2. ii apartin cumva domnului jigsaw?

    scafandrul

    Aprilie 2, 2008 at 2:17 pm

  3. bineinteles

    monsieur brooks

    Aprilie 2, 2008 at 2:27 pm

  4. urasc filmele, :)), dar sa stii ca acum m-am trezit…
    urasc seria SAW, nu pentru genialitatea ucigasului ci pentru idiotenia producatorului si scenaristului… ma intreb pana unde va merge, ajunge la SAW X ? 😕

    interdependent.ro

    ratiu

    Aprilie 2, 2008 at 2:27 pm

  5. FEEL WHAT I FEEL:))

    alecsa

    Aprilie 2, 2008 at 2:28 pm

  6. ba ratiu dai ceva argumente…

    monsieur brooks

    Aprilie 2, 2008 at 2:35 pm

  7. monsieur brooks, pour vous:
    argumentul 1 : deducere precoce
    argumentul 2 : culoarea
    argumentul 3 : perseverenta inconstienta
    argumentul 4 : subiectul exagerat
    argumentul 5 :

    … ai dedus?
    pentru explicatii, ne vedem in plin proces

    ratiu

    Aprilie 2, 2008 at 2:50 pm

  8. tu ziceai ca urasti seria pt idiotenia producatorului si scenografului..ei nu cred ca au legatura cu subiectul, deducerea si perseverenta……..culoarea nush la ce te referi…… da oricum argumentu 4:exagerezi si tu….filmu intra in tiparele genurilor la care se incadreaza plus aduce ceva nou prin tipul de personaj la care se incadreaza jigsaw si puterea de a alege a victimelor intre moarte si viata cu riscul suferintei pt greselilte din trecut…da deja am intrat in detalii…

    monsieur brooks

    Aprilie 2, 2008 at 3:30 pm

  9. =)) iti palce SAW

    ratiu

    Aprilie 2, 2008 at 3:35 pm

  10. si mie imi place

    scafandrul

    Aprilie 2, 2008 at 3:36 pm

  11. mie mi se pare scarbos, da e f ok ca idee

    alecsa

    Aprilie 2, 2008 at 11:46 pm

  12. alecsa
    tu esti fata si nu te intreb cate filme ai vazut pan acuma…plus vorbim de seria saw nu de saw4 in mod special care nu ii asa reusit ca primele parti

    monsieur brooks

    Aprilie 3, 2008 at 9:02 am

  13. Foarte fain filmul 😉

    candid

    Aprilie 3, 2008 at 10:56 am

  14. nu conteaza cate filme am vazut, pot aprecia.am zis ca e f ok ca idee, doar ca mi s-a parut scarbos.

    alecsa

    Aprilie 3, 2008 at 1:22 pm


Lasă un răspuns

