Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Adem – Launch Yourself

with 10 comments

Adem Ilhan este un muzician din sudul Londrei. Muzica lui se poate incadra in curentul muzical numit nu-folk. Ca si artist individual a scos 2 albume. Cel de-al 3-lea album urmeaza sa fie lansat in 12 mai 2008. Pe langa proiectul sau, Adem face parte din componenta trupei Fridge. „Launch Yourself” este ultimul single extras de pe albumul „Love and Other Planets”.

Written by scafandrul

Aprilie 2, 2008 la 3:07 pm

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. :’-?? prea, prea comercial mi se pare
    da bine, nu sunt eu instare sa comentez pe muzica,

    ratiu

    Aprilie 2, 2008 at 3:15 pm

  2. ratiu, comerciala-i rihanna

    alecsa

    Aprilie 2, 2008 at 11:37 pm

  3. alecsa
    rihanna nui comerciala, ii frumoasa si ratiu nui in stare sa comenteze pe muzica da o face:))

    monsieur brooks

    Aprilie 3, 2008 at 8:58 am

  4. Monsieur brooks, sunt de acord cu tine, si mie imi place Rihana, adica imi place in general arta comerciala, nu spun arta stupida, dar accesibila, care se adreseaza publicului larg.
    Rihana are voce, poate nu are cele mai inspirate vresuri si teme, dar are potential, iar unele piese sunt chiar misto, cei drept, in ultima vreme se cam prosteste, cu parere de rau spun asta!

    candid

    Aprilie 3, 2008 at 11:07 am

  5. melodia umbrella era scrisa pt britney spears:))

    alecsa

    Aprilie 3, 2008 at 1:24 pm

  6. de fapt pentru christina milian

    scafandrul

    Aprilie 3, 2008 at 1:26 pm

  7. si apoi.muzica nu are nici o legatura cu faptul ca-i frumoasa

    alecsa

    Aprilie 3, 2008 at 1:26 pm

  8. scuzele mele S.O.S a fost pt milian

    scafandrul

    Aprilie 3, 2008 at 1:27 pm

  9. alecsa:))
    si de ce imi zici mie asta?nu are nici o legatura faptu ca ea canta o anumita melodie, cu talentu ei si de felu cum o canta….talentu unui actor nu sta in filmu carel joaca ce de felu cum joaca el in acel film……si cum interpreteaza…daca filmui comercial nu inseamna ca si actorii din el is comercial sau nus buni….la fel si cu rihanna…da noa astai parerea mea nu ma contrazic io cu voi:))

    monsieur brooks

    Aprilie 3, 2008 at 2:38 pm


Lasă un răspuns

