Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 24

with 9 comments

Soarele s-a ascuns dupa nori. Astazi suntem un oras pacatos. Vreau sa ii fac pe plac lui Candid asa ca am sa povestesc putin despre vant. Daca ieri soarele a stralucit toata ziua, vantul a fost cam rece dar astazi cand soarele se ascunde de noi vantul adie usor si este chiar placut .Parca am fost ceva prezentator la rubrica meteo.

Am povestit cu un prieten de-al meu despre moarte, asa foarte minimal. Nu cred ca suntem noi in stare sa povestim despre asa ceva dar am ajuns la un punct unde am vazut ca moartea scoate ce’i mai bun din tine sau ce’i mai rau, ajungi sa faci pe tine si sa vezi ce nimic esti in fata ei sau poti sa o imbratisezi, de fapt te nasti ca sa mori si intre aceste 2 extreme traiesti o viata care poate fi interesanta, asa ajungem la nemurire. Poate am exagerat, poate ne-am permis prea mult dar mie cel putin mi s-a parut interesanta aceasta discutie.

Au mai ramas 24 de zile. Papusharu imi zice ca 30dezile.ro suna foarte bine si ca ar trebui sa ma opresc. Si mie imi place. Inca nu stiu cum se va termina toata chestia. Sigur, cam toti ati vrea sa ma vedeti cum sufar. Asa ca stati prin preajma scafandrului, s-ar putea sa va fac pe plac;) Inca o chestie, nu imi place deloc cum suna rafaledevant.ro

Written by scafandrul

Aprilie 1, 2008 la 11:44 am

Publicat în in cautarea domeniului

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 30dezile.ro e super ok.eu tot cred ca se va termina cu ceara:))
    adi, o sa-i pregatesc.destula.

    alecsa

    Aprilie 1, 2008 at 1:08 pm

  2. super prietenul tau:))

    Ivana

    Aprilie 1, 2008 at 1:18 pm

  3. inca un pic

    ratiu

    Aprilie 1, 2008 at 1:34 pm

  4. inca un pic si ce?

    scafandrul

    Aprilie 1, 2008 at 1:37 pm

  5. ba io sincer nu vrea sa te vad suferind de durerile „cerei” sau „cerii” (cum ii corect oare?:-?)….si vrei sa se povesteasca si pe blog despre moarte sau de ce ai ai adus in prim plan discutia dintre tine si prietenul tau?

    monsieur brooks

    Aprilie 1, 2008 at 2:11 pm

  6. ma daca te uiti pe geam, afara exista o atmosfera morbida si mi s-a parut potrivit sa amintesc umpic despre acest fenomen

    scafandrul

    Aprilie 1, 2008 at 2:34 pm

  7. ma nu stiu mie nu mi se pare morbida….da daca ai sti ca mori maine si ai putea face un singur lucru,oricare ai alege sa fie ala, lai face?:))

    monsieur brooks

    Aprilie 1, 2008 at 2:46 pm

  8. … si descompunera plictiselii va fi satisfacuta

    ratiu

    Aprilie 1, 2008 at 3:27 pm

  9. cat despre moarte, poti tot vorbi, ca nu scapi de ea oricum

    ratiu

    Aprilie 1, 2008 at 3:28 pm


Lasă un răspuns

