Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 25

with 30 comments

Am inceput o noua saptamana. Weekend-ul a trecut. Toata lumea stie ca sambata s-a schimbat ora. Tot sambata am spalat masina si am aspirat-o cu aspiratorul minune de la benzinaria Mol. Duminica dimineata am participat la botezul unui verisor. Inspre seara am incercat cu un prieten sa facem ceva muzica dar degeaba, iar acum sunt aici, din nou in cautarea domeniului. Incerc sa fiu cat mai optimist, sa vad toata treaba asta ca fiind una constructiva da nu prea reusesc.

Si astazi raman tot la 30dezile.ro

Written by scafandrul

Martie 31, 2008 la 10:39 am

Publicat în in cautarea domeniului

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. good words wise man:))…..avand in vedere ca nu o vezi constructiva…macar utila o vezi?

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 10:52 am

  2. ma deocamdata nu o vad nici cum:)) te anunt eu pe parcurs daca se schimba treaba

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 11:11 am

  3. you need patience my dear young apprentice:))force will help you…ma mam gandit la o chestie de marketing in ce priveste toata treaba asta….sa iti prezint ideea mea stralucita ?

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 11:19 am

  4. baga mare tinere

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 11:20 am

  5. E simplu si de aia nu vezi. Domeniul esti chiar tu. Ce, tii se pare prea usor?

    Mar

    Martie 31, 2008 at 2:09 pm

  6. tot timpu am complicat lucrurile, parca sunt ceva incuiat la cap

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 2:27 pm

  7. Am gresit mai sus: *ti.. in fine…
    Incuiat? Nici tu nu crezi asta. Oamenii incuiati nu cauta, se opresc, simplifica, abandoneaza in alte feluri, limiteaza, incercuiesc, sa-ti mai zic?

    Mar

    Martie 31, 2008 at 2:40 pm

  8. pai tot ce am inceput am abandonat,asta si datorita faptului ca sunt limitat

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 2:42 pm

  9. Un alt raspuns intrebator: si ai crede ca cineva limitat ar incepe lucruri noi? Eu zic ca nu. Ma gandesc ca ar ramane incapatanat asupra unui lucru potrivit sau nu lui. De ce nu ai abandona revenind mai tarziu pentru o eventuala perfectionare in cazul in care ceva candva inceput ar merita? Eu renunt zilnic la oportunitati, renunt cu durere sau cu indiferenta, dar nu cred ca aceasta consta in ingustare, ci mai degrabai in indolenta, pasivitate, apatie etc.

    Mar

    Martie 31, 2008 at 2:56 pm

  10. da pana la urma care-i finalitatea ? ma refer aici la tot ce facem.Tot timpu se va gasi cineva mai bun decat noi in tot ceea ce face asa ca ce rost are?

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 3:04 pm

  11. „mar” esti inteligent(a) si inteleapt(a):))cred ca el abandoneaza pt ca ceea ce vrea el de la un lucru nou, ii mai mult decat ce poate face in ce priveste acel lucru, da nu datorita lui personal nu ar putea face in acel lucru mai mult….probabil el vede limitarea asta in ceea ce poate face cu ce are in acest moment din ce i se ofera de ceea cel inconjoara….fiecare avem un anumit potential si realizam unde suntem la fel face si el isi vede locu poate cateodata se subestimeaza….atat ca el nu dispune de motivatia, dorinta necesara si ambitia de a vrea sa faca ceva in acest moment in lucrurile in care ar putea sa le faca

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 3:17 pm

  12. 🙂 Ce conteaza finalul? Niciodata sfarsitul unui vis (aici ma refer la implinirea sa) nu va fi la fel de frumos ca perioada de dinaintea sa. Ar fi mai multe de vorbit despre asta.

    Chiar vrei sa fii cel mai bun? Cel mai cel mai? Nu exista asa ceva. Nu exista cel mai bun sau mai bun in de toate. Cum ne semanam atat de bine noi oamenii, la fel ne departajam prin a nu semana niciodata exact cu o alta persoana. Vroiam sa ajung la un cliseu, dar cum nu-mi plac sablaonele, incerc sa-l maschez. Chiar ma-ntreb daca exista vreun om bun in toate. Stii ca marile genii, cu toate aptitudinile lor savante, au mari probleme emotionale, sociale sau cine stie ce altele. Of, n-am spus nimic nou… Pentru mine perfectiunea inseamna mult bine amestecat prin mult rau.

    Si eu imi pun aceleasi intrebari desi le dau adesea raspunsuri mascate sau nu. Cu timpul imunitatea sau placerea de a nu ma opri din intrebat si cautat si chinuit m-au facut sa mai vreau. Si mai vreau sa ma intreb mereu, chiar daca aceleasi lucruri. Si mai vreau sa fie, chiar daca un eventual capat adica sfarsit ar putea usura totul. Ce rost are? Doar are. Crede-ma cum nu ma cred eu pe mine.

    Mar

    Martie 31, 2008 at 3:32 pm

  13. Vad ca soarele te face mai optimist, dar daca nu imi scrii de rafale de vant si din astea, risti sa nu te mai citesc, asa ca fa bine, si nu iti abandona propria voce!
    Cat despre ceilalti vizitatori, cred ca te admira!
    Nu-i asa monsieur si Mar?

    candid

    Martie 31, 2008 at 3:34 pm

  14. Da, Monsieur, il inteleg prea bine. Pe el. Eu sunt la fel dar pe mine nu ma inteleg. Ciudat. Sunt raspunsuri la aceleleasi intrebari pe care i le dai altora atat de repede, dar tie nu ti le poti insusi.

    Mar

    Martie 31, 2008 at 3:37 pm

  15. @candid
    nu neaparat il admir, ce poate il inteleg

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 3:39 pm

  16. @candit
    ca sa nu ise inteleaga gresit..el nu are nevoie de admiratia mea sau a cuiva nici de intelegerea noastra cum nici io nu simt nevoia sa admir sau sa inteleg pe cineva anume

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 3:43 pm

  17. Dar poate nici nu vrem sa ni le insusim.Mar, cum a-si putea sa te cred daca nici tu nu te crezi pe tine? Vezi aici ii problema noastra, ne lipseste increderea in noi insine dar in acelasi timp suntem dependenti de parerea altora.

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 3:48 pm

  18. nu cred ca suntem chiar dependent de parerea altorai ce doar influentati de parerea lor….increderea ne lipseste datorita instabilitatii din jurul nostru si a noastra personal…mar zicea ca nu se intelege, nu ca nu se crede….

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 3:57 pm

  19. Eu ma cred si nu ma cred si tot asa la neoprit. Nu ma cred doar pentru ca stiu ca nu voi face ce stiu, chiar daca e inspre ajutor. Noduros dar… recunosti?
    Da, sa stii ca e o oarecare dependenta, un ghiont cerut mereu pentru o validare a noastra. Eu una traiesc fara oameni la fel cum am nevoie de ei si ii caut si mi-i sorb fara sa stie.
    De unde-ti vine neincrederea? Ai putea afla?

    Mar

    Martie 31, 2008 at 3:59 pm

  20. esti cam egoista,si eu sunt la fel. Neincrederea? Cum sa ai incredere in tin cand traiesti intr-o lume nesigura? Cum poti sa ai incredere in tine cand,dupa ce termini o facultate lucrezi in alt domeniu?

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 4:19 pm

  21. …la fel zic milioane de oameni….nesiguranta vine in momentu cand ne este frica de ceva anume,asta ii cand nu avem posibilitatea nu detinem mijloacele pt a ne creea ceea ce vrem iar ce urmeaza ne sperie intrun anumit fel avand in vedere ca nu putem controla ce urmeaza:))am plecat:*

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 4:35 pm

  22. Asa-i !

    candid

    Martie 31, 2008 at 5:43 pm

  23. Si ce se-ntampla cand esti „prins in sigurante” dintotdeauna, nu ti-e frica, dar esti tot fara de incredere?

    Mar

    Martie 31, 2008 at 5:57 pm

  24. rafaledevant.ro

    dana

    Martie 31, 2008 at 11:03 pm

  25. intre timp eu ii pregatesc ceara

    alecsa

    Martie 31, 2008 at 11:10 pm

  26. Dana, si mie imi place ideea cu rafaledevant.ro 🙂

    candid

    Aprilie 1, 2008 at 9:42 am

  27. Lexa, io zic sa pregatesti multa, Scafandrul asta ii ca si un catel de paros!

    candid

    Aprilie 1, 2008 at 9:43 am

  28. am anuntat o televiziune si ii dispusa sa transmita in direct evenimentu:))

    monsieur brooks

    Aprilie 1, 2008 at 9:51 am

  29. mah copii, n-aveti mess pentur dicutii din astea interminabile,
    scafandrule, 30dezile.ro suna foarte bine, io zic ca e bun domeniul, sa te opresti aici

    desi poti sa mai cauti, io zic ca aici e secretul… ascunde ceva numele asta de domeniu, te gandesti ca e ceva ce se v-a intampla in timpul asta, sau dupa ce se termine, lucrul interesant e ca te face sa urmaresti cu atentie tot pentru ca sti ca se v-a termina, ca are final…

    io acuma is curios ce final va avea povestea ta, am zis ca te pun pe blogul meu, ma pui in blogroll?

    papusharu

    Aprilie 1, 2008 at 11:14 am

  30. a-si fi onorat

    scafandrul

    Aprilie 1, 2008 at 11:17 am


Lasă un răspuns

