Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Flying Lotus-Tea Leaf Dancers

with 15 comments

Flying Lotus pe numele sau Steven Ellison este un muzician din Winnetka, California. Stilul sau muzical este o mixtura intre jazz, hip-hop si muzica electronica.  Albumul sau de debut „1983” a fost lansat in 2006. In 2007  a lansat un EP de 6 track-uri intitulat „Reset”. Pentru piesa „Tea Leaf Dancers” colaboreaza cu Andreya Triana.

Written by scafandrul

Martie 31, 2008 la 2:24 pm

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. frumos tinere:)

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 2:29 pm

  2. ça va? unde ziceti voi ca e filmat videoclipu? discutie libera.

    Jean-Pierre Gonsalez

    Martie 31, 2008 at 3:19 pm

  3. tu unde crezi ca ii filmat?

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 3:21 pm

  4. Ai de mine, buna muzica, mie imi aminteste de cafe del mar.
    Jean-Pierre Gonsalez (David), tu ce erijezi pe acolo?

    candid

    Martie 31, 2008 at 3:24 pm

  5. ai o directie deja stabilita in genul de muzica ales de tine spre al prezenta noua,
    melodia asta mi-a adus aminte de o descriere adusa de unul din profesorii mei din primul an universitar, si anume: „muzica contemporana este construita astfel incat sa te antreneze, cu decalaje frecvente, pentru a te scoate din starea de plictiseala”… cred ca l-am citat corect, sper :))
    plictiseala o definim ca starea de monotonie, de lipsa de ocupatie sau de o ocupatie neatragatoare… exista multe moduri de evitare, printre care si muzica
    … dar dupa parerea mea, si in conceptia mea, plictiseala nu exista deoarece avem posibilitatea alegeri, si libertatea de a o face cat de fregvent vrem,
    oricum, melodia ce ai ales-o astazi e formidabila, ma lanseaza intr-un nou mod de a privi realitatea, desi e monotona 😛

    descompunmonotonia.ro

    ratiu

    Martie 31, 2008 at 3:25 pm

  6. zici ca e californian, da sigur nu e facut in america, pe strazi se pare ca ar fi in anglia datorita masinilor parcate pe partea stanga, dar in acelasi timp landscapeu montan ma face sa cred mai degraba noua zeelanda, care ar indeplini si primul criteriu

    Jean-Pierre Gonsalez

    Martie 31, 2008 at 3:26 pm

  7. am putea zice ca ii romania da am fi prea mandrii de noi:))….nush ce sa zic ceva oras de pe coasta americii

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 3:27 pm

  8. eu zic ca este filmat in Ungaria, cine este pentru?:))

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 3:31 pm

  9. :)))io da numa ca sa nu iasa basescu presedinte iar is pentru….daca stau sa ma uit mai bine nush daca ii filmat undeva si nu ii facut pe calculator videoclipu

    monsieur brooks

    Martie 31, 2008 at 3:33 pm

  10. buna remarca skywalker, peisajele sigur sunt pozate si apoi legate, dar pozitia lui e la fel cam tot timpu, adaugat apoi. eu tot cu noua zeelanda raman. inspectore, fa bine si intereseazate unde e facut doar e datoria ta.
    candid, ce erijezi tu ?:)

    Jean-Pierre Gonsalez

    Martie 31, 2008 at 3:36 pm

  11. Dupa culori si miscari evazive, eu zic ca ii filmat sub apa, scfandrul ar trebui sa fie de acord cu mine, esti?

    candid

    Martie 31, 2008 at 3:37 pm

  12. domnule Jean, promit sa ma interesez

    scafandrul

    Martie 31, 2008 at 3:41 pm

  13. Domnule Gonsalez, cu regret va informez ca nu mi-a mai ramas de erijat decat un discurs fad care se vrea o punte catre celalt, in esenta celalalt fiind eu!
    Nu stiu cum vede domnia ta viata, dar in absenta comunicarii, dupa mine viata e anosta, ba anodina.
    In rest te astept la o cafea, sa palavragim ca doi cabotini ce suntem, de fapt in 3, il luam si pe asta micu, care se scufunda, ca sa ne descretim fruntile si sa ne lasam sedusi de rasete si cobinatii banale.
    Te astept pe cheiul Crisului… rafale de vant!

    candid

    Martie 31, 2008 at 3:59 pm

  14. in oradie

    alecsa

    Aprilie 1, 2008 at 1:15 pm

  15. Muzica e foarte britanica…

    Darius

    Aprilie 1, 2008 at 1:45 pm


Lasă un răspuns

