Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 26

with 4 comments

Vineri. Toata lumea asteapta ziua de vineri. Vineri este ziua care pregateste weekend-ul. Astept sa vina seara, astept invierea orasului meu Oradea. Inima lui este pregatita sa bata de la ora 22:00 pana dimineata cand se pregateste de culcare. Aseara am aflat despre decesul lui Pruteanu. Cine stie pe ce strazi se plimba acuma. Tot aseara cand am ajuns acasa am fost intampinat de bobi, cainele din curte. Pot sa va zic ca nu este un animal foarte destept dar este simpatic. A rupt de vreo 2 ori lantul, ii place sa se joace cu pisicile iar, noaptea hoinareste singur pe strazi. Nu recunoaste niciodata pe nimeni cam asta este cea mai mare problema a lui. Acuma probail sta tolanit la soare. Fain animal. Gata cu cainii.

A 5 zi in cautarea domeniului. Foarte mare tampenie treaba asta. Sunt convins ca si voi credeti la fel. Va doresc tuturor sa aveti un timp super-minunat in weekend.

30dezile.ro

Written by scafandrul

Martie 28, 2008 la 12:28 pm

Publicat în in cautarea domeniului

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. orasul intra in delir vinerea, dupa o saptamana monotona, fiecare cu propriul orar, vinerea este startul destrabalarii… este dezlegarea de orice standarde… :-?? eu nu stiu de voi, insa pentru mine fiecare zii e vineri…
    Pruteanu, il ascultam azi dimineata, am ramas fascinat de cat de frumos si inteligent putea pune probleme si aduce rezolvari, un singur defect avea, mandria… nu ca nu ar fi fost indreptatit, dar totusi, eu sunt adeptul moderatiei
    bobi e foarte frumos animal, idiotul, io nu mai intru la tine in curte :))
    tind sa cred ca deja nu prea mai ai acelasi entuziasm pentru a gasii domeniu, defapt te si inteleg :))) e vineri… vorbim luni 😕

    viatavinerea.ro

    ratiu

    Martie 28, 2008 at 2:32 pm

  2. M-ai convins, vreau sa-l cunosc pe Bobi, cum facem?

    candid

    Martie 28, 2008 at 2:59 pm

  3. Bai, smecheras, ce faci aici? Ce crezi ca o sa-ti mearga?

    Zoso

    Martie 28, 2008 at 3:01 pm

  4. ii tampenie chestia cu blogul … moi lasa si eu !

    drumuz1k

    Martie 28, 2008 at 4:06 pm


Lasă un răspuns

