Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 27

with 2 comments

        In sfarsit a rasarit si soarele. Era cazu sa isi faca simtita prezenta dupa atatea zile intunecate. In afara de faptul ca soarele a mai incalzit atmosfera nu ar fi nimic de zis atata doar ca s-a scumpit motorina. Stiu ca pentru majoritatea dintre voi sunt cam enervant da stati linistiti ca toata treaba asta mai dureaza inca 27 de zile dupa care o sa scapati de mine sau cel putin de blogu asta. Pana atunci am sa va mai plictisesc cu tot felu de chestii aberante. Astazi am aflat ca am un coleg in primul an care are 36 de ani.Tipu ii casatorit si are o fetita.Tot respecut pentru el.Tot astazi am umflat roata din dreapta fata la masina si am bagat motorina de 12 lei. Inca o chestie, maine canta Alternosfera in Iulius mall din Cluj la ora 20:00.

paginacuplictis.ro

Written by scafandrul

Martie 27, 2008 la 4:16 pm

Publicat în in cautarea domeniului

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. duminica seara muzica ruseasca in lordz. si pentru ca stiu ca nu poti incalca o juratura pe rosu abea astept filmuletu!! :-B

    dana

    Martie 27, 2008 at 5:41 pm

  2. si io am un coleg(S) care are 60 si ceva de ani…ii casatorit cu o fata de 20 de ani si de curand au un copil…bine el ii in anu 4;)…mai merge tot respectu?

    raul

    Martie 28, 2008 at 11:29 am


Lasă un răspuns

