Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 28

with 2 comments

        M-am inselat. Si astazi mi se pare foarte stupida toata treaba asta. A inceput sa ninga. Foarte interesant ce se intampla in atmosfera . Aseara m-a sunat un preten sa imi spuna ca am greseli gramaticale pe blog. Foarte bine a facut. Ninge tot mai puternic.  Astazi  ma rezum la atat.

totalneinspirat.ro

maibinefarablog.ro

Written by scafandrul

Martie 26, 2008 la 12:36 pm

Publicat în in cautarea domeniului

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pai daca pruncu’ ala a sesizat greselile tale pe blog, inseamna ca iti citeste blogu-ul, deci e un castig
    ninge cu soare… e bestial 😀
    nu te rezuma la atat, mai astept, inca nu e gata ziua

    inspirfrenetic.ro
    sau poate 😕

    fanteziedocila.ro

    ratiu

    Martie 26, 2008 at 2:39 pm

  2. Mie imi place de tine cu toate „esecele si succesurile”:)
    Imi place enorm alura ta de meteorolog-artist, cumva, depindem de vreme, misto abordare 🙂

    candid

    Martie 26, 2008 at 3:47 pm


Lasă un răspuns

