Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Boards of Canada-Left Side Drive

with 6 comments

Raman in continuare in zona experi-mentala / electronica alaturi de trupa Boards of Canada. Trupa  este formata din Mike Sandison si Marcus Eoin. Din cate stiu, primul lor album a iesit pe piata muzicala in vara lui 1995. Piesa „Left Side Drive” se gaseste pe ulimul lor album intitulat Trans Canada Highway, album care a fost lansat in iunie 2006.

Written by scafandrul

Martie 26, 2008 la 1:16 pm

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. bha, imi place directia care ai hotarat sa o urmezi.. :))
    descopar muzica prin tine
    sper ca te tii de ce ai inceput 😀
    cu un mic istoric, e bine, imi palce
    succes in continuare

    ratiu

    Martie 26, 2008 at 2:45 pm

  2. suna

    alecsa

    Martie 26, 2008 at 6:12 pm

  3. fix asta am vrut sa zic si io..ca prinzi contur;)

    raul

    Martie 26, 2008 at 11:23 pm

  4. uite deja ai 4 comments:)
    5 daca vrei …numa dami un beep;)

    raul

    Martie 26, 2008 at 11:24 pm

  5. dupa ce am mutat „manual” seeku de la melodie mi-am adus aminte ce ai zis…”greu de digerat”…si nu neaparat ca imi place .nui pentru mine..sigur au alta tema care o sa o ascult de 10 ori pe repeat…o astept..nu ma..da..ziceam asa ca ii fain sa pui muzica pe blog. domeniu…..#$%#vhsdfhjkARIA22kdsjf9wfjef:)))

    raul

    Martie 26, 2008 at 11:34 pm

  6. Ai gusturi in materie, vezi ca te-am pus la mine pe blog!

    candid

    Martie 27, 2008 at 4:00 pm


Lasă un răspuns

