Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 29

with 15 comments

       Am inceput ziua cu 2 minute de Boom Bip. Plictiseala,amorteala si vremea urata continua. Astazi sunt plafonat nam nici cea mai mica idee despre ce a-si putea scrie. A-si putea sa va zic ce chestii am acuma pe birou, da pe care dintre voi va intereseaza? Sunt sigur ca pe nimeni dar din lipsa de inspiratie am sa incep sa le enumar. Am sa incep cu cana pentru baut cafea care este de culoare verde si are ca ornamente niste patratele colorate cu verde inchis. Mai am un pahar de unica folosinta din care beau apa pe care scrie La Fantana. Langa paharul cu fantana se afla o antologie critica a celor mai bune 1001 de albume din ultimii 50 de ani iar in spatele monitorului ziarul Cotidianul din data de 19 martie. Au mai ramas un pix negru niste chei si 2 telefoane din care numai unul merge. Am terminat cu biroul, inca nimic, nici macar cea mai mica sclipire, nimic, total negru, nici o idee. Cum suna http://www.faraperspectiva.ro? Suna penibil. Foarte prost stau si astazi cu ideile .Nimic creativ. Astept ziua de maine, cred ca voi avea mai multa insipratie.Imi place numarul 28. Pana atunci astept propunerile voastre, accept orice provocare din partea oricui are vreo idee interesanta.

Blogrollul de Aur :

Ce trebuie sa faci?
Simplu, posteaza un articol la tine pe blog cu mine si nevoia mea si am sa te pun in Blogroll la mine pe viata!

Written by scafandrul

Martie 25, 2008 la 3:24 pm

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. faraperspectiva.ro suna foarte bine, chiar imi place… mi se pare corect pentur tine… defapt daca stau sa ma gandesc tu ai prea multe perspective, dar nu iti asumi niciuna…
    ce zici de preamulteperspective.ro?

    papusharu

    Martie 25, 2008 at 3:29 pm

  2. Alex…ai uitat ca pe masa ta mai era si un telefon???????

    nistor paul

    Martie 25, 2008 at 3:44 pm

  3. Sa fi vorbit de videoclipurile alea cu japonezi…ar fi fost o perspectiva ca lumea:P

    nistor paul

    Martie 25, 2008 at 3:45 pm

  4. doctore,daca citesti mai atent am pomenit acolo de 2 telefoane:D iara ce sa zic de japonezi .. lumea inca nu-i pregatita sa infrunte asa multi japonezi:))

    scafandrul

    Martie 25, 2008 at 3:47 pm

  5. o sugestie… nimik.ro

    nope

    Martie 25, 2008 at 4:00 pm

  6. tema abordata corect,
    frumos, felicitari… tocmai ai introdus privirea si ai capturat realitarea ce te margineste…
    eu inca astept sa scrii despre… sunet, despre auz, despre ceea ce tu ai dezvoltat, si pentru care eu te invidiez… despre senzatiile care le traiesc in liniste deplina, si in galagie absoluta… maine presupun ca te ocupi de olfactiv, deci doar joi o poate o sa abordezi sunetul, dar am rabdare 😀
    sa fii iubit
    privescprezentul.ro

    ratiu

    Martie 25, 2008 at 4:02 pm

  7. suna ok nimic.ro da ar mai trebui inca ceva pe langa cuvantu nimic

    scafandrul

    Martie 25, 2008 at 4:02 pm

  8. why?

    nope

    Martie 25, 2008 at 4:04 pm

  9. nu prea are sens nimik.ro

    scafandrul

    Martie 25, 2008 at 4:31 pm

  10. neimplinit.ro ce zici ?

    drumuz1k

    Martie 25, 2008 at 4:46 pm

  11. hmm,ii ok suna bine da nu ma caracterizeaza, si nu caut nume pt blog personal

    scafandrul

    Martie 25, 2008 at 4:53 pm

  12. momentul0.ro:))

    alecsa

    Martie 25, 2008 at 6:00 pm

  13. cred ca problema ta cu gasitul numelui de domeniu e prea dificila pentru tine… is convins ca nu o sa-ti gasesti ceea ce cauti, si chiar daca o sa gasesti, o sa iti dai seama ca nu te reprezinta… ii un fel de filosofie cred

    Cat de orgolios, egocentrist si paranoic trebe sa fi, ca sa te gandeshti ca numele de domeniu inseamna asa de mult… e un cacat… io iti propun sa ramai cu asta… scafandrul.ro ca vad ca te caracterizeaza scufundarea la figurat si probabil si la propriu (fara oxigen)

    loser.ro

    francofon

    Martie 25, 2008 at 11:35 pm

  14. ma io nu’s nici orglios nici egocentrist nici paranoic,da ai dreptate la partea cu loser.ro

    scafandrul

    Martie 25, 2008 at 11:39 pm

  15. Cine nu ii egocentric? cine nu ii paranoic? Cine nu-i orgolios?
    NU stiu, eu pe toate le am. Francofon, zici ca vorbesti de mine, esti sigur ca nu te referi la mine, ca io ma regasesc in descrierea ta perfect, ha?

    candid

    Martie 27, 2008 at 4:04 pm


Lasă un răspuns

