Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Boom Bip – In The Tree Tops

with 8 comments

Am inceput ziua cu Boom Bip si o continui tot cu ei. De fapt in spatele acestui proiect sta un tip pe nume Bryan Hollon. El abordeaza un gen muzical numit IDM,un gen putin mai greu de digerat.Interesant este faptul ca piesele lui sunt cantate live de 2 tipi si anume: Jeff Byron care este in acelasi timp membru in trupa The Mae-Shi si Marty Sataman. Mai trebuie stiut ca baieti sunt din California.
Sunt de ajuns 2 minute sa va faceti o parere despre ceea ce inseamna Boom Bip .

Written by scafandrul

Martie 25, 2008 la 4:29 pm

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. greu de digerat, pardon, aici te contrazic… 😕 sau pentru cine e greu?
    nu stiu, nu sunt eu cel care sa comenteze asupra melodiei insa clipul ma fascineaza,
    :-?? e placut la ochi, este relaxant, chiar daca e inspirat din WMP, e mult mai bine realizat
    sa fii iubit
    p.s.
    indecisdecid.ro

    ratiu

    Martie 25, 2008 at 7:33 pm

  2. suna elegant 🙂

    drumuz1k

    Martie 26, 2008 at 6:54 am

  3. sunaelegant.ro??:P

    raul

    Martie 26, 2008 at 11:36 pm

  4. melodia parca se termina fix cand ar trebui sa inceapa..ritmu ala..trllllllll:) tzchhh tzchhh ..stii tu:)

    raul

    Martie 26, 2008 at 11:41 pm

  5. am o dedicatie pt tine halex… de richard cheese – people equal shit;)

    reaz

    Martie 27, 2008 at 9:52 am

  6. foarte tare;)

    scafandrul

    Martie 27, 2008 at 2:40 pm

  7. si eu iti dedic varianta de la slipkont

    scafandrul

    Martie 27, 2008 at 2:55 pm

  8. ehh lasa…varianta jazz i mult mai buna!!

    reaz

    Martie 27, 2008 at 8:48 pm


Lasă un răspuns

