Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Ziua 30

with 6 comments

        Se pare ca am inceput o noua saptamana, nimic interesant, nimic placut doar o mare plictiseala promovata de rafalele de vant. De azi am inceput numerotarea celor 30 de zile si pot sa zic ca nu-i deloc un inceput stralucit. Weekend-ul care a trecut m-a facut sa realizez inca odata cat de infect sunt. Hopa! Cum ar suna: http://www.suntinfect.ro ? Suna destul de mediocru, poate ar fi mai indicat sa zic http://www.suntcelmaiinfect.ro da asta parca suna a grandomanie, ceea ce ar fi prea mult pt mine.

Astazi va zic doar atat: nu pot trai fara crema de maini!

Blogrollul de Aur :

Ce trebuie sa faci?
Simplu, posteaza un articol la tine pe blog cu mine si nevoia mea si am sa te pun in Blogroll la mine pe viata!

Written by scafandrul

Martie 24, 2008 la 3:12 pm

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ce ai zice de : mirosacerb.ro ?

    candid

    Martie 24, 2008 at 4:19 pm

  2. degeaba, te-ai legat la cap 30 si dupa aceea iti va intra in sange,
    stii ce ar trebui sa faci, o lista de pariuri, daca iti gasesti domeniu, si in ce zi 😀
    io zic ca nu e nevoie de mai mult de 2 saptamani, deci pe ziua 14 o sa ai domeniu, sau ziua 16 daca mergi descrescator :P, si asta pica tot intr-o luni, dupa un week end lenevit cine stie prin ce paturi, sau pub-urii, o sa ai o sclipire… deci vorbim in luni 🙂
    gandmirobolant.ro

    ratiu

    Martie 24, 2008 at 5:38 pm

  3. Eu cred ca nu-si va gasi domeniu, ai sa vezi Ratiu! Si, dupa cate il cunosc chiar daca isi va gasi se va autoflagela intr-un fel sau altul, in mod public vorbesc, asa il cunosc eu!

    candid

    Martie 25, 2008 at 2:16 pm

  4. aideviatamea.ro

    profesor chaos

    Martie 25, 2008 at 2:35 pm

  5. ma raul,blogu asta l-am facut ca sa ma ajuti tu sa imi gasesc domeniu,sau macar sa imi dai vreo idee,da ii bun asta cu ganditu pacat cai prea lung:D

    scafandrul

    Martie 25, 2008 at 3:05 pm


Lasă un răspuns

