Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

Leisure Alaska – Hey There Mr.

with 2 comments

Astazi este luni. O zi care presupune inceperea unei noi saptamani de lucru, o zi in care traficul revine la aglomeratia inferenala pe care o cunoastem cu totii, ziua in care elevii si studentii se grabesc din nou sa ajunga la scoala dupa ce 2 zile au lenevit in paturile lor.

Dar pe de alta parte este ziua care nu te iarta si iti aminteste cat de bine ai dormit sambata si duminica pana la amiaza. M-am trezit mai degraba amortit decat plin de energie si dornic sa pasesc intr-o noua saptamana banala si lipsita deocamdata de sens. Nici vremea din partea noastra de vest nu ma ajuta sa ies din starea asta de somnolenta fiind si ea la fel de posomorata.

Dis de dimineata am ascultat o trupa din Danemarca pe nume Leisure Alaska. Piesa Hey There Mr. mi s-a parut ca se potriveste cu atmosfera vietii sociale de luni dimineata.
Videoclipul nu prea seamana cu ceea ce am descris mai sus (doar culorile sunt asemanatoare cu vremea de afara), dar piesa in sine, pentru mine personal s-a dovedit a fi contrariul.
Beaturile piesei le-am asociat cu mersul pietonilor, un mers care ar vrea sa fie drept si nederanjat, iar leadurile chitarilor cu nesfarsitele cozi de masini care asteapta la semafor culoarea verde.
Leisure Alaska – Hey There Mr. un clip care merita vazut si mai ales trebuie ascultat.

Written by scafandrul

Martie 24, 2008 la 10:46 am

Publicat în muzica

Tagged with , , ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super tare piesa, … cum stai cu numele de domeniu … ti-ai gasit ceva? Crema de epilat o sa folosesti? Aftershave? ceva lotiuni? poate e cineva sa te indrume…. ;))

    papusharu

    Martie 24, 2008 at 1:56 pm

  2. 2ndstreet superinstrada:))

    alecsa

    Martie 25, 2008 at 2:32 pm


Lasă un răspuns

