Daca nu-mi gasesc domeniu (.ro) …

Ajuta-ma sa-mi gasesc nume de domeniu sau ma epilez din cap pana-n picioare

The buzz

with one comment

1. Am sa imi gasesc domeniu (.ro) cu ajutorul vostru in maxim 30 de zile.

2. Acest domeniu trebuie sa ma reprezinte.

3. Daca nu imi voi gasi domeniu in cele 30 de zile, in ziua 31 am sa ma pedepsesc!

4. Jur pe rosu, ca ma voi epila cu ceara pe maini, pe fata si pe picioare, binenteles, totul va fi filmat, si postat inainte sa inchei orice legatura cu bloggingul.

Finalitate pozitiva

Daca voi gasi domeniu voi continua in ale bloggingului, iar blogarilor care ma vor ajuta ii voi rasplati punandu-i in Blogroll pe viata (Blogrollul de aur)

Finalitate negativa

Daca nu voi gasi, ma las de blogging si am sa aplic regula numarul 4 !

mai multe am scris aici

Written by scafandrul

Martie 21, 2008 la 4:25 pm

Publicat în Care-i faza!?

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. bau ….frumos scris

    flutul

    Martie 24, 2008 at 12:06 pm


Lasă un răspuns

